fredag

Lite random

Jag har skit tråkigt och kände för att skriva lite random bara.
Om det är nån som ibland inte fattar mina rubriker så vill jag bara säga att det är oftast låtar eller låt texter som jag gillar och dom har oftast inte nått med inlägget att göra. Nu sitter jag och äter digestive kex och kollar på idol/en annan serie och läser lite. det blir oftast så på kvällarna, att jag gör många saker samtidigt men jag är inge bra på det så det slutar oftast med att jag inte gör någonting... men nu ska jag upp och måla ! har ju köpt två nya dukar så kanske lägger upp nån liten bild på mina konstvärk sen när dom är klar och btw så om nån undrar varför jag ibland skriver ! efter ett inlägg så vill jag bara säga också att det är inget L det är ett utropstecken som inte kände för att ha nån plutt längst ner. så godnatt på er nu ska jag gå och skapa mästervärk *utropstecken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar