torsdag

vill bara skriva lite random saker nu för jag har ju ändå ingenting att blogga om...

- En sak jag ofta tänker på, VARFÖR HAR STOL BEN, BORD BEN OCH ALLT ANNAT MAN KAN SLÅ TÅRNA I SÅ HIMMLA HÅRDA KANTER!? vore det inte mycket mysigare finare och bättre om benen var av typ gummi eller hade nått mysigt tyg på sig. för det gör jävligt ont att slå i tårna i dom. och alla säger bara " men måste du gå jusst där kanterna är då!" jag det måste jag för dom är ju överallt!

- En annan sak jag hatar är gnissel, det kan vara det jobbigaste ljudet i hela världen. varför gör man saker som gnisslar vad är det bra för!

- Sista saken är, varför kollar man på film? man vet ju typ redan vad som händer. finns det en skurk så dör den i slutet finns det en kille och en tjej med i handlingen så blir dom tillsammans och så blir det lyckligt i slutet. fasst jag gillar att kolla på film, det är typ min favorit sysselsättning men det är ändå konstigt.

1 kommentar: