torsdag

Jag har en internationell blogg!?

En sak jag har undrat ända sedan jag startade bloggen, Varför har jag så många utländska läsare? Liksom från Indonesien och Ryssland... Dom förstår ju inte det jag skriver? Det är jätte konstigt tycker jag och föresten så är inte ens Åland ett eget land, eller? och nu kanske nån bara varför har du så många läsare!!? Men det här är sidvisningar ända sedan jag startade bloggen så det är inte så mycket ^.^ dessutom är säkert hälften av dom svenska jag, hehehe


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. nu fattade jag ^.^. om du menar när jag skrev tack så mycket i inlägget om promarkers så var det ju för att du lade upp inlägget och för att det hjälpte mig :)

      Radera
  2. De besök man får från utlandet som är från ukraina, asien och ryssland är Bots och det letar mailadresser på din sida så de kan spamma..

    Vi får en jäkla massa ryska spam varenda dag :(

    SvaraRadera